send link to app

4.6 ( 8176 ratings )
Desarrollador Barnekreftforeningen
Libre

Stående overfor en ny, ubegripelig hverdag?
Barnekreftforeningen er din støttende hånd, basert på 40 år med erfaringsdeling fra foreldre til foreldre.

Funksjoner i appen:
Trygg Informasjon: Få kvalitetssikret innsikt om kreftbehandling, familieliv, økonomi, rettigheter og mer.
Råd fra Erfarne Foreldre: Tips, råd og forslag direkte fra dem som har gått gjennom lignende opplevelser.
Sorter & Personaliser: Tilpass informasjonen med egne ord, bilder, filer og kommentarer.
Kalender: Få oversikt over tilrettelagte arrangementer og legg til dine egne viktige datoer.
Resurser: Ernæringsinformasjon, oppskrifter, bokanbefalinger og råd for å snakke med barn om kreft.
Kontinuerlig Utvikling: Appen forbedres stadig for å tilfredsstille dine behov. Dine tilbakemeldinger hjelper andre!
I over fire tiår har Barnekreftforeningen støttet familier som møter utfordringene ved en kreftdiagnose. Vår app er en utvidelse av denne støtten, laget for å gjøre din reise litt enklere, uansett hvor du er.

Besøk barnekreftforeningen.no for mer informasjon.

Støtte hverandre. Sammen er vi sterkere.
Hilsen, Barnekreftforeningen.